مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

محموله لوازم یدکی قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: با هدف حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس حین کنترل خودرو‌های عبوری در جاده " قلعه کعبی" شهرستان بهبهان، یک دستگاه وانت مزدا حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقادیری لوازم یدکی مستعمل خودرو (سیلندر، گیربکس و دیگر قطعات مربوطه) قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و یک متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در اهواز با دستان بسته

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: سارق مزبور در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۴ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان مسلح موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سال ۱۳۹۹ در یکی از مناطق شهرستان اهواز، کاراگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی یک باند سارقان حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تلاش مجدانه محل اختفاء ۴ نفر عضو این باند را در یکی از روستا‌های توابع شهرستان شوش شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس نظر به مستندات و قرائن موجود به ۴ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با اشاره به اینکه مالباختگان شناسایی و صحنه‌های سرقت بازسازی شدند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

باند سارقان سابقه دار در مسجدسلیمان متلاشی شد

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات فنی و کار اطلاعاتی ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، کنتور آب، لوله و اتصالات آب و شیرآلات گاز معترف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سارق لوله و ادوات کشاورزی در بهبهان دستگیر شد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله و ادوات کشاورزی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پاسگاه منصوریه حین گشت زنی هدفمند و فعال، یک سارق را حین سرقت ادوات کشاورزی در حوالی جاده کارخانه سیمان شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت لوله و ادوات کشاورزی اعتراف کرد، افزود: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

خرده فروش موادمخدر در دام پلیس لالی افتاد

سرهنگ اسکندر بزرگمهری فرمانده انتظامی لالی بیان داشت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان لالی با انجام اقدامات تخصصی یک خرده فروش موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۵۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.